(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

وقتي رفتي تو از پيشم تمومه آرزوهام مرد

           نديدي كه شكست قلبم نديدي قلب من آزرد

بيا برگرد عزيز من كه بدجوري دلم تنگه

           درو ديوار اين خونه با من بدجوري ميجنگه

آه نيستي ببيني تنهاييامو صداي هق هقه شب گريه هامو

               بگو كي بود تورو راحت گرفت از قلب تنهام

كدوم نا رفيقي بود كه نفهميد من تورو مي خوام

                   خدا لعنت كنه اون كه تورو از من جدا كرد

منو تو اوج غم /تو بي كسي/ بي هم نفس/ تنها رها كرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
سه شنبه 19 مهر 1390| 22:36 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§